Karyera

Geri

Maliyyə və uçot şöbəsinin mütəxəssisi

Azərbaycan Biznesinin İnkişafı Fondunun Sahibkarlığın inkişafı departamenti üzrə Maliyyə və uçot şöbəsinin mütəxəssisi” vəzifəsi üçün vakansiya elan edilir:

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçilərin aylıq əməkhaqqının, gəlir vergisi və sosial ayırmalarının hesablanması;
  • Məzuniyyət haqqının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması və ödənişi;
  • DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərin dövlət elektron sistemində işlənməsi;
  • Vahid rüblük bəyannamənin hazırlanması və təqdim olunması;
  • İşçilər üçün bank kartlarının sifarişi və əməkhaqqı kartları ilə bağlı problemlərin həllinə dəstək;
  • İşçilərin əməkhaqqı ilə bağlı suallarının vaxtlı-vaxtında cavablandırılması
  • Əməkhaqqı ilə bağlı Vergilər Nazirliyi və Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən tələb olunan məlumatların hazırlanması və sualların cavabalandırılması;
  • Ezamiyyətdə olan təhtəlhesab şəxslər tərəfindən təqdim edilmiş avans hesabatlarının və sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq və ödənişini təmin etmək.

 

Namizədə dair tələblər:

  • Maliyyə, iqtisadiyyat və bank işi sahəsində ali təhsil; 
  • İqtisadi və maliyyə biliklərinin olması;
  • Komandada işləmək, kommunikasiya və təqdimetmə bacarığı;
  • Operativ və düzgün qərar vermək bacarığı;
  • Təşəbbüskarlıq, diqqətlilik və məsuliyyətli olmaq;
  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində sertifikatının olması arzuolunandır;
  • MS Office (xüsusi ilə Excel) proqramlarından istifadə bacarığı.

         

Tələb olunan göstəricilərə malik olan namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə və uçot şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etməklə hr@abdf.gov.az e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Son müraciət tarixi: 08.06.2025